Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania w wyborach do Sejmu i Senatu, Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej, Parlamentu Europejskiego oraz referendum ogólnokrajowym

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 pok. nr 9
tel. (77) 4214034, 4270290, w. 110


Wymagane dokumenty:

  • dokument tożsamości

  • wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia

Opłaty: brak

Termin załatwienia sprawy: na bieżąco

Zakończenie sprawy: wydanie zaświadczenia

Dodatkowe informacje: brak

Podstawa Prawna:

  • Ustawa z dnia 5 stycznia 2011. Kodeks wyborczy (Dz.U. z 2018 r., poz.754, 1000, 1349),

  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  z dnia 27 lipca  2011r w sprawie spisu wyborców (Dz. U. nr 158, poz.942)

DOCWniosek o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania.doc (36,50KB)