Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Rejestracja aktu zgonu


Rejestracja aktu zgonu

Zgon należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od daty zgonu.

Wymagane dokumenty:

  • karta zgonu wystawiona przez lekarza,
  • dowód osobisty i paszport polski osoby zmarłe,
  • dowód osobisty osoby zgłaszającej.

Opłaty: brak opłat
Po sporządzeniu aktu zgonu wydaje się bezpłatnie 3 egz. odpisów skróconych aktu zgonu
 

Dodatkowe informacje:

Do zgłoszenia zgonu zobowiązani są w kolejności: małżonek lub dzieci zmarłego, najbliżsi krewni lub powinowaci, osoby, zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon, osoby, które były obecne przy zgonie lub naocznie się o nim przekonały, administrator domu, w którym nastąpił zgon.

 

 PDFWniosek o wydanie 3 odpisów skróconych akt zgonu.pdf (42,64KB)



Podmiot udostępniający: Kierownik USC
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Ewa Hasik
Data wytworzenia: 29.07.2010 r.